Duktiga jag!

Japp då var allt klart inför kalaset.
Jag har hållt på i stort sett hela dagen och nu ska jag äntligen ta en bulle och känna lugnet.

Kom i håg första gången jag skulle baka bullar med mamma när jag var liten.
Jag hade ett ganska hett temprament när jag var liten, gick det inte vägen för mig då vart jag skogstokig. Som när jag skulle kavla ut degen och smeta på smöret på degen och det gick hål på degen. Wooowww det var inte en vacker syn för min mamma, jag kastade degen på golvet spottade och svor och stampade på den som om den vore en rabiessmittat varelse. Sen så fortsatte jag med en ny deg som inget hade hänt.
Som tur är så har det humöret försvunnit någorlunda.....







Nu är helgen snart här...iiii vad kul!
Terra och Perra ska äta middag och blanda drinkar och ha kul, jättekul ska vi ha!
Men i morgon vill jag också göra något men jag har ingen att vara med, ingen som kanske vill vara med mig, om nån vill vara med mig så blir jag glad och tacksam och jag får en chans till ett glas Rosé.
Eller så kanske jag kan köpa en sån docka som dom här schyssta killarna har, så slipper folk o kolla på mig och undra varför jag är själv på krogen.




Ja i vilket fall så ska jag ha kul båda dagarna, själv eller inte, det skiter jag i...för den som går ut med mig får det kul, går inte riktigt att beskriva men jag tycker den här bilden talar för sig själv...





Hör av er på
[email protected]

om ni vill gå ut och härjja ;)





Kommentarer
Postat av: perra

Hahahaha, violken skön blogg du kör... ja ikväll smäller det. jag korkade upp nu jag, moooohahahahahahaha

2010-08-07 @ 11:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Follow heltenkeltperfekt.se
  • Bloggtoppen.se
  • Hälsa
  • Hälsa
    RSS 2.0