Fyllecell VS. Ibiz

En härlig fredagskväll bestämmer jag mig för att ta in på flåda Ibiz som ligger vid det heta utestället Jop´s ;)
Checkar in och möts av en sommarjobbare som är lika entusiastisk som Kristina Lugn.
Jaja tänker jag hon har väl mens som alla andra tjejer har när dom är lojj och sur!
Kommer in på rummet och inser att det inte kunde ha varit städat sen branden.
Men men inte är jag kräsen, jag lägger mig på sängen och ska ta fram bibeln och läsa, vilket man ALLTID gör på hotellrum, men där låg det fan ingen bibel!
Går ner till Receptionen och säger till om det hela. Helt plötsligt får jag nyckeln till en svit och hon ber om ursäkt att städerskan slarvat. Jo jag klagade på städningen. 
Shit tänkte jag en svit lixom!
Flyttar bagage och tar mig en dusch i min giganstiska svit som får min lgh att verka som ett studenthem.

Ok, vidare till utestället Jop´s. Ensam. Alltid ensam. Ensam är sårbar och ett perfekt läge att ragga!
Sitter vid baren och helt plötsligt så kommer det en öl framför mig. Killen i baren pekar på en kille och säger att det killen som bjuder! Schysst tänker jag och sveper ölen som får vilken alkis som helst att tappa hakan!
Killen kommer fram och tycker om min ölsvepar grejj och bjuder mig på en till, sveper den lika fort. Han snickelisnackar om sitt jobb och bla bla bla. En intressant kille och "duger" för en natt! Jo Tjejer tänker så killar! =-O 
Efter ett x antal öl och schnapps så står jag inte längre på benen utan ligger på toan på det heta utestället och kräks som ett aneroxiaoffer. Äntligen snart är målvikten nära!
Sen som grädde på moset så börjar jag och prata med vakten på ett väldigt intimt sett som får en porrstjärna att framstå som blyg. 
Han tycker om det, men inte så mycket tydligen för helt plötsligt så sitter Heta jag i en polisbil i full fart mot polishuset.
Trevligt, tänkte jag, längesen jag hade en polis på kroken.
Men det handlade inte om nåt sånt. Det märkte jag när dom visiterade mig på deras proffesionella sett. Som får mig att stöna.  
Fick en bedårande cell på polishuset. Åh schysst tänkte jag, bättre städat här än på Ibiz. Vaknade kl 06.07 på lördagmorgon, in kommer en poliskille som var tajjt som faen. Fan vilket ligg jag fick till igår tänkte jag! Vilken hotting!
Men NEJ, inte då, jag låg i en fyllecell på storgatan i sundsvall i mina sexiga string och i min korsett. Halvt naken och utblottad. Dax att checka ut från huset. Fick mina värdesaker som bestod av...

en tjuga
ett tuggummi
ett hotellkort
ett visitkort till nån gubbe från SCA
ett läppstift
dagen efter piller
en kondom

Jag tackar för mig och beger mig till mitt hotellrum. Checkar ut. Åker hem.

Jag vaknar och har en panik som får mig att klättra på väggarna likt en hankatt på LSD. Jag inser att det hela är en dröm och att jag inte är bakfull när jag vaknar alltså jag var inte ut igår, jag har aldrig varit hos polisen och aldrig raggat på en gubbe från SCA.

Hur ska jag tolka den här drömmen.

Att aldrig ragga på en gubbe från SCA eller att aldrig ta in på Ibiz, vad säger den mig?




Drömmar kan ta knäcken på mig ibland!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Follow heltenkeltperfekt.se
  • Bloggtoppen.se
  • Hälsa
  • Hälsa
    RSS 2.0