Fyllespärr

på mobilen vill jag ha, en sån som finns i bilar som man måste blåsa i för att starta! Uppfinn en sån till mobilen så blir jag den första som köper! Att jag alltid ska ringa ALLA i tfn boken!! Blir så less på mig själv, sen att jag tycker att jag är bäst på fyllan...åhhh herregud, get a grip of you self WOMAN!!

Igår så bestod gänget av Johanna, Mattias och Jonas. Vi gick på Dallan :P Där kommer det fram 3 st bloggläsare och tycker att min blogg är bäst. Skrev lite autografer och idolkort och så ;)

Såååå Thezzy stile!! *SKOJJA*

Senare vidare till Allstar. Det var kul, somnade sent dock så idag är jag lite trötter och seg!;)


Kommentarer
Postat av: Stefan

Hej! Nyligen bestämde jag mig för att samla Sverigs samtliga bloggar om hälsa. Däribland ämnen såsom träning, viktminskning, recept (kost), sjukdomar, etc. Eftersom din sajt passar in där så skulle jag väldigt gärna se att du la till den. Iden är att likartade ska hitta motivation att själv fortsätta blogga och utvecklas. Givetvis kostar det inget.



http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

2010-08-03 @ 22:53:18
URL: http://biggest-loser.se/
Postat av: hallonmamma

Du är nog inte den enda som behöver fyllespärr på mobilen. Man borde fan lämna mobil jäveln hemma!

2010-08-03 @ 23:28:23
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Follow heltenkeltperfekt.se
  • Bloggtoppen.se
  • Hälsa
  • Hälsa
    RSS 2.0