Hej hej hej!!

Hemskt mycket hej det blev nu...har ju inte bloggat sen söndag!!:-O
Sorry för det men har inte haft tid o så...typ!
I måndags så var vi på himlabadet, det var kul, trots olycka och så :P
5 av 5 toasters!

Idag så har jag varit på bilbingo med min kära mor och min systerdotter! Det lever en bingodjävel i mig och jag älskar stämmningen runt om och kolla på alla människor. Vilken färg på muggarna dom har o så, alltid trevligt! Dock så vann jag inget :(
Städat, diskat och haft tvättstuga, en driftig dag med andra ord!
Min lilla lilla dotter fyller 4 år på fredag och jag har ingen aning avd jag ska köpa. Inte heller vilken tårta jag ska baka, jo jag bakar egen, tycker om att baka, alltid gjort o kommer alltid att göra!
Så den som får mig som fru kommer att vara nöjd ;)
Funderar på om hon ska få en dockvagn eller en docka eller få båda!
Hmm...det löser sig, tar allt i sista sekund, ingen planerare direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Follow heltenkeltperfekt.se
  • Bloggtoppen.se
  • Hälsa
  • Hälsa
    RSS 2.0