Lugnat ner mig en aning!

Pjuh!
Att gå och vara irriterad på en människa är inte kul. Jag hatar orättvisor! Verkligen!
Har gjort sen jag var liten sa mamma när jag pratade med henne i tfn förut, det känns bra att jag varit "normal" sen jag var liten :)
Nog om det! Så mycket uppmärksamhet ska "karln" inte få!


I morgon blir det inte mycket sömn efter mitt nattjobb. I morgon blir det inhandling av present, sylt, grädde, kakor, bullar...nä förresten det bakar jag ju själv :)
Japp i morgon blir det förberedelser till lilla Mimmis födelsedag. Han kallas Mimmi, för när hon började lära sig prata så kunde hon inte säga Emilia, så då blev det Mimmi! Sött, tycker jag!
Sen på fredagskvällen ska hon till sin pappa. På lördag åker dom till Hammarstrand där hennes kusiner väntar och ska fira med henne. Alla dom fyller år i Augusti så det blir kul för henne!:)

Vad jag ska göra sen på fredagskvällen?
Ja sitta och vänta på att nån tar mig ut på krogen, det är det ända jag sysslar nu med för tiden!
Over and Out!
Thessan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Follow heltenkeltperfekt.se
  • Bloggtoppen.se
  • Hälsa
  • Hälsa
    RSS 2.0