Ok mina vänner....

Nu så kan jag skriva igen....


Inatt så jobbar jag och därmed är semester slut för i år, nu tillbaka till verkligheten.
Sommaren har varit toppenkul med många fina kvällar och nätter med fina vänner.
I lördags var jag på bröllopsfest hos min barndomskompis. Tänk vad tiden går fort och nu ska en av mina vänner gifta sig. Helt otroligt kul och jag önskar dom all lycka i framtiden =)
O Ett stort tack till brudparet som bjöd på den fina festen!

Så nu när den "roliga" tiden är över, ja semestern alltså, så ska jag börja och ta upp mitt tränande igen, höll på i början av sommaren men det sket sig lika fort som en annan klunkar marinella. Så nu blir det nya tag. Pulverbantning i en vecka nu när jag jobbar o sen kör jag gärnet runt sidsjön med karbo träning och några rundor på min pole!
Jo jag ska beställa en idag.
Det är hela 5 kilo som ska bort nu. Tar väl 2 veckor.

Sen en sak som jag måste fixa till är mina otroligt fula tatueringar som jag gjorde på en tid då jag inte tänkt så mycket.
En ful sol i nacken och en i ljumsken har jag, så nu tänkte jag att det hela skulle gå ihop, men det kanske blir fult på en tjej med en sån stor tatuering? Alltså jag vet inte. Ska ju fixa tuttar och ta lite botox också! Blir dyrt det här men äh what da hell....

det är inte pengarna det sitter i!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Follow heltenkeltperfekt.se
  • Bloggtoppen.se
  • Hälsa
  • Hälsa
    RSS 2.0