Sjuk, sjukare, Therese!

Känner mig lika sjuk som Woody Allen på släktträff. Galen värk i kroppen. Snoret rinner som ett vattenfall. Feber till tusen men på jobbet är jag. Glad och trevlig som alltid! =)
Jag dricker skitstarkt te med massor med socker i. Jo jag skulle juh banta, men inte när jag är sjuker, hövva!


Min blogg heltenkeltperfekt.se kommer att gå i graven, kanske för alltid kanske för en stund....bloggen kommer att flytta till en annan sida...där fortsätter jag att skriva, än sålänge blir ni inte av med mig!

Nä nu måste jag worka lite....





Kommentarer
Postat av: Perra

Vart ska du skriva nu då gumman?

2010-08-18 @ 11:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Follow heltenkeltperfekt.se
  • Bloggtoppen.se
  • Hälsa
  • Hälsa
    RSS 2.0