Till helgen gott folk då kommer Roxette!

Men inget jag ska se, jag ska titta ner i en Roséflaska och drömma mig bort för ett slag. Jag ska umgås med en gammal vän på lördagen(gammal å gammal 27 är han ). Hans tjej åker bort så då ska vi passa på att gå ut och leva rövare. Det ska bli kul. Prata om en massa skit och dricka gott! Sen bär det av mot krogen!  Tjoohoo!
Jag har blivit en partyprinsessa, eller det har jag väl alltid varit, men det känns annorlunda nu. Jag är singel och för första gången i mitt liv så trivs jag med det :) Eller visst, som jag skrev i ett annat inlägg, jag saknar nån det gör jag. Men det är inget jag vill skynda på inuläget! Vill ta det lugnt! Men Jag har nån i mina tankar. Men det vet inte ens Han om ;)
*Hemligt*

 ;)



Så, gott folk, låt det bli lördag!
Fredag också för den delen, då blir det också fest! Men den är inte planerad än ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Follow heltenkeltperfekt.se
  • Bloggtoppen.se
  • Hälsa
  • Hälsa
    RSS 2.0