Å fan, jag lever!

En del kanske blir besvikna nu spec. en tjej från i lördags Men jag LEVER efter helgens bravader!

Att jag nu vakna med migrän, är helt enkelt vanligt imin värld då jag druckit nå så jävulskt i 2 dagar!

Men efter några piller så verkar den gå bort nu i skrivades stund, skönt!

Hur man märker att jag supit alldeles förmycket och att det finns biverkningar på spriten ska jag ge bevis för nu!



 

Att jag vaknar och tittar ut genom fönstret och ser en HÄST på gården! Jag hinner tillomed tänka, "hur fan ska han kunna bo DÄR" innan jag ser att det är en gunghäst...woooww dax att sluta kröka!

Och så får det bli!I morgon kommer min dotter och jag blir bullmamma för en vecka! Vi ska busa, baka, se på film, bada på himmlabadet och mysa!

Det ska bli skönt att få vara lugn ett tag och ha ansvar som en vuxen ;)

I helgen träffade jag massor av folk som jag inte sett sen högstadiet och det var så himla kul att få träffa dom!
Hoppas vi syns igen;)


Idag så blir det tillatt städa, tvätta, dammsuga el damsuga, som jag skrev på svartatavlan i högstadiet när vi hade "hängagubbe"
det var kul, men det tyckte inte lärarinnan.
Så idag blir det ordning och reda i Thessans liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Follow heltenkeltperfekt.se
  • Bloggtoppen.se
  • Hälsa
  • Hälsa
    RSS 2.0