Bra Anders bra...

"Hoppas jag vinner för jag har glömt bort min flickväns födelsedag som är nästa vecka och är fan pank"






Du kan nu fira din flickvän på hennes födelsedag med en svindyr jacka från monki.
Men tvinga mig inte igen att spela morsa...för jag tyckte fan synd om dig, ingen present till tjejen!
 BIG NO NO!!

Men Grattis Anders, kolla mailen din!!






Ni andra ska få chansen igen.
En goodiebag med en massa fin fint i!
Allt från hårvård till puppvård!

Värde 950:-
 
Avslutas i morgon 23.00

Gör samma som idag, släng in en kommentar....glöm inte mailen eran!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh snälla kusse jag måste få tvätta puppan!

2010-07-29 @ 23:17:45
Postat av: Johanna

Jag har inte glömt köpa present till min man men han har ingen puppa heller och behöver inget till håret, men jag har puppa och jag behöver grejor till håret. So give it to me! Snääääääälla ;o)

2010-07-30 @ 13:42:26
Postat av: Emeli

Jag är med :) Skulle så gärna vilja vinna något till mig själv :)

2010-07-30 @ 14:45:07
Postat av: christine .j.

har skittaskigt självförtroende, det enda som är perfekt på mig är mitt hår. vore skoj att få ngt nytt (produkter) och känna att man blir genuint glad över att använda det, vilket tyvärr inte inträffar med nya kläder, smink etc =(.

kramen!

2010-07-30 @ 21:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Follow heltenkeltperfekt.se
  • Bloggtoppen.se
  • Hälsa
  • Hälsa
    RSS 2.0