Den djupa Therese...



Min dotters födelsedag närmar sig och jag blir alltid nostalgisk och drömmer mig bort till förlossning och allt som hände den dagen.

Emilia är född 060806 och är mitt hjärta, mitt allt!

Nu är hon snart fyra år och jag sitter med gråten i halsen och tycker att hon får inte bli större nu, min lilla tjej ska bli fyra år! Tiden går alldeles för fort!

Den dagen hon föddes var den häfftigaste i mitt liv, då allt förändrades till det bättre och livet fick en mening. För det är just vad livet handlar om, att bygga familj och vara lycklig. (enligt mig)

Jag hade en konstigt begär av Calippo Cola. Dagen innan hon föddes vräkte jag i mig 7 st. Det var på lördagen. Jag hade då gått sidsjön runt för jag var less på att gå å vara gravid. Tänkte att det skulle nog göra susen och det gjorde det. Lördag kväll åkte vi in och på söndag morgon 10:32 föddes hon.

Nå vackrare har jag aldrig varit med om!








Vad hon önskar sig när hon fyller år?

En ny napp

En ny docka

En sparkcykel

En barnvagn

Pärlor till sin pyssellåda

och sist men inte minst

EN KATTUNGE!!




Kommentarer
Postat av: hallonmamma

ÅÅÅÅÅH! Gud vad söt hon är.! Eller ja var. Hon är ju säkert inte så där liten längre. Tiden går för fort!

2010-07-26 @ 21:23:57
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Follow heltenkeltperfekt.se
  • Bloggtoppen.se
  • Hälsa
  • Hälsa
    RSS 2.0