Fan för piercing i röven...

Vaknade o så var den dagen förstörd....hahaha, skojja ;)

Ja men så trevligt, jag låg och tittade på Jackass igår kväll på MTV. Emilia låg brevid mig och sov. Steve O skulle pierca röven och precis då vaknade Emilia, eller jag tror nog hon legat och tjuvkollat ett längre tag!

"Men vad gör haaan Mammaaaaa???"
"Han sätter örhängen i röven"
"Men det kan man väll inte ha?"
"Nja...kan o kan, är man inte riktigt avlad på rätt sätt så gör man sånna dumma saker"
"One, two, three..."
"vad räknar du?"
"Hålen i arslet på han"

Ja en vanlig kväll med min dotter!
Jo hon kan engelska, vi tränar alltid på nåt nytt varje dag!

Vi sitter nu och äter en sen frulle då Steve O förstörde en hel natts sömn, sovmorgon med andra ord!
Äter äggröra, det gör jag nästan varje morgon!



Eftersom många bloggare lägger ut recept så kommer det här:

4 ägg
en skvätt vatten
salt


vispa allt
släng i en stekpanna (jo varm så klart)
gegga ihop de
och voila en äggröra



Nu ska jag flexa på stranden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Follow heltenkeltperfekt.se
  • Bloggtoppen.se
  • Hälsa
  • Hälsa
    RSS 2.0