Friidrott

Älskar jag! Stämningen är klockren!
Men....jag kan inte sluta att jämföra mig med en rysk kulstöterska.
Jag har ju kort hår och jag har inte riktigt vant mig vid det, känner mig inte så kvinnlig i det lixom.
Funderar att skaffa löshår eller raka av mig allt och köpa en peruk...hmm, svårt val. Inte så att jag är missnöjd med klippningen utan det är att jag som inte vant mig riktigt!
Känner mig precis som en kulstöterska...




Ja skitsamma det växer väl ut!


Emilia sitter o flippar på min iPhone som måste var det bästa som hänt sen färdigskivat bröd. Jag skulle kunna gå på Aveny en hel natt och ha min iPhone som barnvakt. Hon sitter som klistrad framför den och är mer kunnig på den än vad jag är. Hakar den upp sig så resettar hon den och börjar om. Crazy kid, I know!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Follow heltenkeltperfekt.se
  • Bloggtoppen.se
  • Hälsa
  • Hälsa
    RSS 2.0