I can´t hide because you will find me!

Det här är roligt, läser Kissies blogg och det gör jag varje dag, fråga mig inte varför!!
Eller jo gör det....Jag tycker att det är underhållande att se en liten liten tjej med på tok för stora bröst (inge illa om plastikop. been there done that) springa omkring som om hon vore den största kändisen som gått i ett par designade uggs! Det ÄR underhållning, så grattis hon har lyckats.

Nja nog om henne mer om mig...;)

Som ni gamla läsare ser så har jag tagit bort mina gamla inlägg som i stort bara handlade om bantning och plastikoperationer, visst plastikop kommer jag skriva fortfarande om :P Men nu vill jag börja skriva om mer väsentliga saker...typ som vilka kläder jag ska ha på mig innan jag går och skiter eller helt enkelt vad jag gör när inger ser  osv, ja ni förstår!

Ja det här med vad man gör när ingen ser, veeet ni vad jag brukar göra....?

Nä förresten det tar vi när vi lärt känna varandra, för annars kan det bli lätt missförstått.
Bara så vi gjort det här cleart så missförstå mig på rätt sätt i den här bloggen, finns så många bittra j*vlar där ute som tappar hakan så fort man nämner att man rakar bikinilinjen!






Till helgen blir det att åka av...hörs i morgon pumpkins!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Follow heltenkeltperfekt.se
  • Bloggtoppen.se
  • Hälsa
  • Hälsa
    RSS 2.0