Kärringar kan fan inte köra!

Så där ja, hemma hos mor o far med ungen min!

Nåt som jag inte kan med är folk som inte kan köra bil, that´s fuckin freak me out!!
Jag är ganska hettsig när jag kör, pekar gärna fingret åt den som kör helt jävla fel!
Jag kanske ska lugna ner mig lite...eller NÄ!
Som idag jag kommer med min skrotbil och ska köra in på ICA på alnö, då står en fet jävla Audi där och bara står stil och blockerar vägen för mig. Ja mycket riktigt en kärring som kör! Det är fullproppat på parkeringen och det finns bara två platser. Kärringen tar den andra (efter mycket velande från dennes sida) och jag tänkte ta den andra. Vet ni vad kärringen gör!

Kolla



Hon kan inte köra bil. Jag fick stå och vänta minst lika länge som det tog för BP att få stop på oljan innan jag fick en parkeringsplats.
Men visst för all del jag har all tid i världen....kärring...


Kommentarer
Postat av: Jonas

Men va fan sa du inte till fittjäveln för!

2010-07-27 @ 21:43:23
Postat av: heltenkeltperfekt

Jag var så upprörd och hade säkert valt fel ord...men jag har reg nummret så nästa gång prejjar jag henne av vägen, det är mitt sätt att snacka!

2010-07-27 @ 21:53:28
Postat av: ANGELICATO

Klockrent XD

2010-07-27 @ 23:13:16
URL: http://angelicato.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Follow heltenkeltperfekt.se
  • Bloggtoppen.se
  • Hälsa
  • Hälsa
    RSS 2.0