Mitt hjärta det...

Men det här med för hållanden är verkligen jobbigt, säkert många som tycker likadant!
Jag är singel och har varit det i 1 ½ år, jag trivs med det, ibland! Saknar nån att dela vardagen med och skapa minnen med.
Människan jag vill dela mitt liv med ska inte bara vara en pojkvän/man utan också min bästa vän. Man ska connecta på ett väldigt bra sätt om man ska trivas med varandra, ingen dag ska vara tråkig!

Att kunna lita på varandra till fullo, så inget missförstånd kan ske i vissa situationer.
Att vara vid sin andres sida i med- och motgångar.

Hur man överlever ett förhållande....
Man har egna intressen
Man har gemensamma intressen
Man måste umgås med sina vänner
Uppskattning
Att kunna förlåta


Ja mitt hjärta slår extra för nån...


Kommentarer
Postat av: paeran

BRA!

2010-07-30 @ 23:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Follow heltenkeltperfekt.se
  • Bloggtoppen.se
  • Hälsa
  • Hälsa
    RSS 2.0