Nä nu blir det andra bullar...

Jag, Therese, hade lovat mig själv att inte gå ut nå mer den här veckan...vad gjorde jag igår? Jo Gick på Daltons!!!

Det kan jag säga det gör jag inte en gång till, det är tragiskt att gå ut på en måndag, man ser direkt vilka som inte har ett liv...MOI!!!

Så nu stryker vi ett streck över den här händelsen, det har inte hänt....BRA!

Men när jag satt där igår så kom jag tänka på ett gammalt hak, kom fan inte ihåg vilka gata det låg på men LONDON hette stället!
Det var en galen krog, där man kunde ha med sig en hundring och gå därifrån med tvåhundra. Vad hände? Jo jag var så jävla snygg på den tiden så jag flörtade till mig en nota i baren som låg över en hel sommar, den nådde nog femsiffrigt! Ångesten som jag hade i slutet av sommaren när jag skulle gå och betala den var obeskrivlig! Alltså det här var 10 år sen!
Jo går dit i min snyggaste outfitt i hopp om att notan skulle vara en aningen mindre!
Men ett mirakel hade skett, NOTAN var borta!!! En hel sommar fick jag dricka grattis där. Helt otroligt dåligt att dom fick stänga stället, var ju hur bra som hellst :P

Det var tider det!

Idag på agendan så ska jag
Duscha

hämta min dotter

åka till mor o far som är borta tills fredag, ska passa huset(FF)

Walk da dog

Få två nya dörrar till min lägga=snickare hemma hos mig ;)


Nja så riktigt het är inte snickaren direkt, min heter Krzyszstof och är 55+, men jag ska koka kaffe åt honom och och dra dåliga skämt som, Hur ser man att en bil är från Polen? Polacken såklart!
HA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Follow heltenkeltperfekt.se
  • Bloggtoppen.se
  • Hälsa
  • Hälsa
    RSS 2.0