När ingen ser....

Ok lovade att skriva vad jag gör när ingen ser, så här kommer det...


Lyssnar på Tomas Ledin...

Tar fram luftgitarren och river av några ackord...

Pratar med mig själv...(på ett friskt sätt)

Stripteasedansar...

Tänder och släcker kökslampan tio gånger...(ingen tvångstanke, för mycket fritid)

Läser Aftonbladets ledarsida...

Dansar överdrivet till den bästa discodängan...

Pratar till min hund som han vore min chef...

Ibland när jag lagar mat så låtsas jag att jag spelar in ett mat program och är mat Tina med en riktigt äcklig skånsk dialekt...



Det kommer mer.....ikväll









Kommentarer
Postat av: Anonym

kul lista haha!

2010-08-11 @ 15:33:19
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Follow heltenkeltperfekt.se
  • Bloggtoppen.se
  • Hälsa
  • Hälsa
    RSS 2.0