Oj inget bloggande

på hela dagen, ja asså, jag har träffat min kusse idag. Vi hade det riktigt trevligt. Nu vill ni veta vad vi gjorde så här kommer det.

Legat på soffan och undrat över hur tråkigt saker kan vara, som just att ligga på soffan
Ätit på donken
Druckit en latte på donken
Rökt (egentligen så röker jag inte)
Skrattat
Gått på ikea



Nu sitter jag i läggan och dricker en vargtass och väntar på sällskap! (nej inte hunken min)

Emilia äter godis, youtubar och kollar  på ett rymdprogramm på tv!
En härlig fredag kväll hemma hos mig. Snart ska hon sova och jag ska duscha och fräscha upp mig lite.


Ikväll är jag en riktig......






Skriver mer sen...Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Follow heltenkeltperfekt.se
  • Bloggtoppen.se
  • Hälsa
  • Hälsa
    RSS 2.0