Ok idag då!

Då undrar ni vad som händer idag i mitt liv, jo men det ska jag tala om....

VÄLKOMMEN TILL MIN VARDAG!


Duscha (jo duschar varje dag :-o )

Städa

Handla

Underhålla ungen

Ska in till stora stan och kolla på löshår

Kolla på en ybersexig bikini

Äta glass på stan

Gå förbi jobbet och kolla så att alla sköter sig

Ev. åka förbi Per och se vad han gör (nej inte hunken min)

Laga mat

Diska

Äta Godis (när emilia lagt sig)
 


Ja sen så händer det säkert nå mer därimellan....




Vad jag ska ha på mig för kläder....

Baggy Jeans
Tischa

Så enkel är jag...

I stereon i Bilen





Hepp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Follow heltenkeltperfekt.se
  • Bloggtoppen.se
  • Hälsa
  • Hälsa
    RSS 2.0