Suck...nudå?

Dagen har bestått av att Emilia och jag gick ner till stranden alldeles nedanför mamma o pappas hus vid spikarna, satt där och tittade på båtarna och solade :)
Senare in till stan för en fika med Sandra och titta på deras nya familjemedlemmar som består av reker...eller jag menar räkor, måste skippa stockholmskan i mig nu!
Sen hem och titta på mina nya dörrar i lgh, snyggt, så nu kan Emilia smälla i en dörr när hon är arg och jag kan stänga till mitt rum när jag...hmm...ja! Så nu kan jag ta hem folk....haha kunde inte det förut men nu med två dörrar kan jag...

Sen hem, fixa lyxmiddagen som bestod av en extra lyxig blodpudding med bacon! Mmm, jäääättegott :/

Handlat av glassbilen, Emilia skrek av lycka när den kom! Så mamma fick se till att öppna stor plusskan, så nu har hemglass gått plus för idag!!

Men oj nu sitter jag här och har inga mer planer för idag. Ska plocka undan kanske baka...!
Jo ska fixa poolen också, med klor o skit...ja inte bajs utan fixa med PH värde o grejjer, en hel vetenskap att ha pool tydligen.



Drömmer mig bort, vill bara åka och uppleva nåt roligt...djuphavsfiske DET skulle va nåt!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Follow heltenkeltperfekt.se
  • Bloggtoppen.se
  • Hälsa
  • Hälsa
    RSS 2.0